LΔMΔN IMΔN MUDΔ ΔϟYRΔF

ϟT0RY M0RY MR. ΔMIR ΔϟYRΔF

Laman Sosial

Assalamualaikum ..

Hai Kawan-kawan Amer disana ..

Sekian lama tak update Blog nie, akhirnya dapat jugak update..

Okeng! ..

Hari nie nak kongsi pendapat anda semua tentang "LAMAN SOSIAL" ..
Hampir 95% warga Malaysia mempunyai FB, Twitter dan sebagainya ..
(betul ke 95% .. Amer hentam jela ..)



Ada apa dengan laman sosial nie ???
Apa yang kita akan dapat ??
Baguih ka .. ada semua nie ?

Okay .. bagi Amer tak dak masalah sapa-II ada FB, Twitter, Blog dan sebagainya.. Setengah orang yang terlalu kebangangngan!!! nie cakap mcm nie ..

"DENGAN ADANYA LAMAN SOSIAL ANAK-ANAK REMAJA SEMAKIN ROSAK"

Apa pendapat tuan-tuan abg-abg kakak-kakak adik-adik? kalau ada orang ckap macam tu kan
kita nie kena bercampor orang jugak.. nak DAKWAH ka nak TARBIYAH orang mana-II pun kita kena kenal bermacam-macam jenis orang baru kita boleh faham...
macam mana nak kenal orang ?
jadilah orang yang terpakai, bila boleh pakai .. macam mana nak jadi orang terpakai? kenai la macam-II jenis orang dulu .. P disco tengok orang dekat disco macam mana .. x kira la macam mana pun .. okeh tak dak masalah kan? setengah orang suka membaca berbanding mengenal orang melalui praktikal .. dia cakap dengan baca sikap manusia di buku dapat kita mengenali seseorang .. bagi amer kita kena ada pengalaman dulu lepas tu baru kita tulis-II ka baca-II ka..

tapi macam mana pun kena kenal diri kita, kenal hati kita, x kenal diri binasalah diri btol x?
 x btoi sudah ..

Dengan ada laman sosial nie kadang-II boleh jumpa kawan dlu sekolah sekali .. Teringat memori terindah ka .. Ha! tudia sampai macam tu sekali kan ?? Dengan ada laman sosial jugak lah kita bileh berbisnes dengan custmer .. nak jual TV ka jual SPEAKER ka LAPTOP ka BAJU SELUAR KAIN SKIRT DALAM LUAR semua boleh buat bisnes.. kamu semua nie jangan plak pikir negatif, amer taw angpa nie suka pikiaq negatif .. ingat x taw ka.. Senyum-II pulak .. jaga webcamera anda .. saya melihat anda disini ..
hihi..


Nie kira baru sikit nak cerita tentang laman sosial ..
Amer nie bukan suka cerita banyak-II saja nak suruh korunk semua pikir sendiri jugak
Hahahaha okeh?
mintak maaf kalau salah cakap apa pon noh!

Assalamulaikum ..


No comments: